08.02.2024

Z dedykacją dla psiarzy – ruszyła akcja „Wezwij posiłki” Samsunga i Piesotto

Marta Ozimek

Marta Ozimek

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Od lat obserwujemy zmiany na rynku, który dostrzega potrzebę celowania swoich produktów i akcji do konkretnych grup społecznych. Coraz częściej spotykamy się z rozwiązaniami dedykowanymi psiarzom. Teraz swoje siły połączyli Piesotto i... światowy gigant technologii Samsung.

piesotto samsung akcja

fot. Samsung, materiał prasowy

Rozwiązania z myślą o zwierzętach

Każdy, kto ma w domu zwierzaka, wie, że częste odkurzanie już na stałe zapisało się w rubryce codziennych obowiązków. Na szczęście technologia idzie do przodu, a firmy widzą i odpowiadają na potrzeby zwierzęcych rodziców. W zeszłym roku Samsung zaprezentował światu swój najnowszy odkurzacz – bezprzewodowy Bespoke Jet, który został stworzony z myślą o nowoczesnych opiekunach psów i kotów. Ze zdecydowanych plusów należy wymienić elektroszczotkę Jet Dual, zaprojektowaną do skutecznego usuwania sierści z każdej powierzchni oraz dedykowaną mini elektroszczotkę Pet Tool+, która jest niezastąpiona w „odklejaniu” sierści z kanap, foteli i materacy. Kolejną zaletą odkurzacza jest stacja czyszcząca All-in-One – oczyszcza się on samoistnie, co eliminuje potrzebę ręcznego opróżniania worków i męczenia się z latającymi wszędzie drobinkami. Jeśli mamy w domu nie tylko zwierzaka, ale i alergika, jest to świetne rozwiązanie. Samsung jednak nie zwalnia tempa i idzie o krok dalej – krzyżuje smycze z Piesotto.

Piesotto specjalizuje się w produkcji świeżo gotowanego jedzenia dla psów, opartego na składnikach o jakości „human grade”. Co to oznacza? Dokładnie tyle, że jeśli ktoś miałby ochotę spróbować, jak smakuje pieskie jedzenie, może to zrobić bez obaw. To, co wyróżnia tę markę na tle innych na rynku zoologicznym, to wygoda. Dieta jest dostosowana do konkretnego psa na podstawie wywiadu, a gotowe posiłki są dostarczane bezpośrednio pod drzwi. Firma działa w modelu subskrypcyjnym, więc nie zdarzy się, że nagle w deszczowy dzień zamiast karmy w opakowaniu zobaczymy dno, a nad nim smutne oczy pupila. Dla zobrazowania – działa to na podobnej zasadzie jak Netflix – raz się zapisujesz, płatność jest pobierana regularnie, a Ty możesz cieszyć się czasem spędzonym z psem, zamiast martwić się o rachunki. Tak, XXI wiek zawitał też w psiej misce.

Wezwij posiłki od Samsung i Piesotto

Na czym polega sama promocja? W terminie między 01.02 a 10.03.2024 r. lub do wyczerpania puli kwotowej przeznaczonej na Prezenty/Vouchery (tj. kwoty 70 000 zł brutto) kup odkurzacz bezprzewodowy z serii Bespoke Jet i odbierz voucher do wykorzystania u Piesotto. Wartość vouchera wynosi 300 lub 400 zł brutto. Otrzymany voucher jest ważny do 30.09.2024 r. Pełna lista modeli z przypisaną wartością vouchera Piesotto, szczegóły i ograniczenia promocji w regulaminie na wezwijposilki.samsung.pl.

Pierwsza publikacja: 07.02.2024

Podziel się tym artykułem:

Marta Ozimek
Marta Ozimek

Miłośniczka zwierząt wszelakich, z natury empatyczna, z zawodu ironiczna, prywatnie dychotomiczna. Codziennie boli mnie serce, że nie mogę przygarnąć wszystkich potrzebujących stworzeń. Jak kawa, to czarna, jak kraść – to miliony.

Zobacz powiązane artykuły

04.07.2025

Ciężkie chwile po tragedii w Ząbkach: mieszkańcy poszukują swoich pupili

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

W czwartek, 3 lipca, po godz. 19 w podwarszawskich Ząbkach doszło do pożaru w jednym z budynków na osiedlu przy ulicy Powstańców. Ogień momentalnie objął cały dach i rozprzestrzenił się dalej, powodując ogromne zniszczenia. Ponad 500 osób w ułamku sekundy straciło dach nad głową, a teraz mierzą się z kolejną tragedią – poszukują swoich zwierząt.

null

undefined

27.06.2025

Roboty w służbie adopcji. eufy wspiera domy tymczasowe i czworonogi w potrzebie

Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Technologia może zmieniać świat – nawet ten z sierścią, łapkami i historiami, które bolą. Marka eufy przekazała swoje roboty sprzątające domom adopcyjnym, by pomóc psom i kotom w najważniejszym etapie ich życia: drodze do domu.

null

undefined

24.06.2025

"Nie porzucaj, też mam uczucia!" - kolejna odsłona kampanii TOZ przeciwko porzuceniom

Ten tekst przeczytasz w 4 minuty

Wakacje to dla nas powód do radości, lecz dla zwierząt to często tragedia. Według danych Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce liczba porzuceń wzrasta wtedy aż o 30 procent! Dlatego w kolejnej odsłonie corocznej kampanii pod hasłem "Nie porzucaj, też mam uczucia!" TOZ apeluje o empatię. Przed wyjazdem na urlop zwierzęciu można i należy zapewnić opiekę!

kampania "Nie porzucaj, tez mam uczucia"

undefined

null

Bądź na bieżąco

Zapisz się na newsletter i otrzymuj raz w tygodniu wieści ze świata psów!

Zapisz się